کولر گازی دو تکه

کولرگازی اسپلیت میتسوبیشی
کولرگازی اسپلیت میتسوبیشی

اسپلیت میتسوبیشی (کولر گازی دو تکه) با مصرف انرژی بهینه، متناسب با هر محیط، قادر به ارائه مدیریت و تنظیم هوایی بی نظیر برای شماست و احتیاجات سرمایش و گرمایش شما را در تمام طول سال به راحتی برآورده خواهد کرد.

یکی از مطرح ترین برندهای کولرگازی، برند میتسوبیشی است و از میان مدل های مختلف آن که برای محیط های با اندازه های متفاوت در نظر گرفته شده است، می توانید مدل مناسب را برای تأمین نیازهای کنترل دمای هوا محیط مورد نظر خود پیدا کنید.

کولر گازی دو تکه از دو بخش تشکیل شده است، یک واحد داخلی که در اتاق اصلی شما نصب می شود؛ جایی که می خواهید خنک شوید مانند یک اتاق نشیمن. همچنین یک واحد در فضای باز که گرما را به محیط بیرون هدایت نموده و با استفاده از مبرد، گرما را در فضای باز، آزاد می نماید.

واحد فضای باز کولرگازی
واحد فضای باز کولرگازی

اگر مدلی را می خواهید که هم در فصل های سرد بتواند گرما را تامین نماید و هم در فصل های گرم بتواند محیط را خنک کند، کولر گازی دو تکه میتسوبیشی چرخه معکوس (reverse-cycle) باعث می شود که در هوای گرم تابستان ها و هوای سرد زمستان های آب و هوایی مانند استرالیا راحت باشید. اما اگر شما فقط به عملکرد خنک کنندگی نیاز دارید، اسپلیت هایی که فقط دارای کارکرد خنک کنندگی باشند نیز وجود دارند.

اما نظر شما در مورد یک رویکرد دقیق تر نسبت به سیستم تهویه مطبوع اینورتر یا چرخه معکوس چیست؟ برخی از مدل ها دارای قابلیت اتصال Wi-Fi هستند و امکان کنترل از راه دور با یک دستگاه هوشمند را فراهم می آورند.

نکته مهمی که باید در هنگام بررسی و انتخاب کولرگازی دو تکه توجه کنید ظرفیت سرمایش و گرمایش می باشد که مشخص می کند اسپلیت شما اتاق های با اندازه های مختلف را چقدر خوب خنک و یا آنها را گرم می کنند. به عنوان مثال ، یک اسپلیت چرخه معکوس دو کیلوواتی ممکن است برای یک اتاق ده تا بیست متر مربع ایده آل باشد اما ممکن است هنگام خنک کردن یک اتاق بزرگتر به همان میزان مؤثر نباشد. اگر در مورد انتخاب اندازه مناسب تهویه مطبوع کمی نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، می توانید با مشاوران فروش کولرگازی ایرانیان تماس حاصل نمایید.

اگر تصمیم به خرید کولر گازی دو تکه را دارید ، این نکته را باید در نظر داشته باشید که نصب آن نیاز به یک متخصص دارد و توسط ایشان باید انجام شود. اینجا در مرکز نصب و خدمات کولرگازی ایرانیان مجرب ترین متخصصین نصب و تعمیرات کولرگازی در خدمت شما هستند. می توانید برای بررسی بیشتر کولرگازی هایی که در فروشگاه ایرانیان ارائه می شود از این بخش دیدن فرمایید.

تهیه محصول از فروشگاه ایرانیان

کولرگازی های میتسوبیشی و اجنرال هم اکنون در فروشگاه ایرانیان موجود می باشد که می توانید آنها را در بخش محصولات فروشگاه ایرانیان مشاهده فرمایید. می توانید از طریق تماس با ما نسبت به سفارش محصول اقدام نمایید. همکاران ما در بخش فروش در کمتر از ۲۴ ساعت درخواست شما را پیگیری خواهند نمود و راهنمایی های لازم جهت خرید و نصب و راه اندازی محصول را می نمایند.

تماس با خط ثابت مشاوره فروش ایرانیان

تماس با همراه مشاوره فروش ایرانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.