ویژگی های دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

مزایای آب تصفیه کن نیمه صنعتی

آیا می دانید که دستگاه تصفیه آب صنعتی سافت واتر سبب جلوگیری از سنگ کلیه و سرطان ، بیماریهای گوارشی، عفونی، پوستی، عصبی و … خواهد شد؟ زیرا تمام ذرات و ناخالصی ها، رسوبات و حتی میکروبها و باکتری ها به وسیله دستگاه تصفیه آب نابود می شود. وقتی شما یک لیوان آب تصفیه شده از طریق این فرایند را بنوشید آب خوشمزه به ذهن متبادر خواهد شد و احساس بهتری پیدا می کنید و علاقه پیدا می کنید بیشتر از این آب بنوشید.

نصب تصفیه آب بدین صورت است که در آخرین نقطه شبکه لوله کشی در آشپزخانه و معمولا در کابینت زیر سینک ظرفشویی نصب می شود و خروجی آن به شیری بر روی سینک وصل خواهد شد. در نتیجه این نحوه نصب، از آلوده شدن دوباره آب به وسیله لوله های شهری و ساختمانی جلوگیری خواهد شد.

این دستگاه تصفیه آب با دقت طراحی شده و با توجه به اندازه ای که دارد فضای ناچیزی را پرکرده و به طور مستقیم به یک شیر منشعب شده کوچک بر روی سینک متصل است. به دلیل قرار داشتن همیشگی در مسیر آب و مخزن دار بودن می تواند آب تصفیه شده را به صورت دائمی عرضه دارد و در خدمت شما قرار دهد.

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی ، علاوه بر دفع بیماریها باعث روان تر شدن و چرخش تند خون در رگها، آرامش اعصاب، کارایی موثرترکلیه و قلب، ممانعت  از بالا رفتن فشار خون، آفرینش بشاشی و سر زندگی، شادابی پوست، بازسازی بافتهای صدمه دیده، ممانعت از به وجود امدن جرم بر روی دندانها، رفع بوی نامطبوع دهان، کاستن از دلهره و… خواهد شد.

نحوه عملکرد تصفیه آب نیمه صنعتی

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در گنجایش های 100 GPD تا 400 GPD و ظرفیت های مورد احتیاج و مصرف مشتریان بر پایه نوع سختی آب ارائه می شود.

دستورالعمل وکارکرد کارایی فیلتر های دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی به روش اسمز معکوس بصورت زیر می باشد:

مرحله اول تصفیه آب ، فیلتر پلی پروپیلن pp : توانایی حذف همه ی رسوبات، شن و ماسه، ،ذرات معلق، گل و لای، لجن، زنگ زدگی لوله ها تا دقت ۵ میکرون را دارد.

مرحله دوم دستگاه : فیلتر کربن گرانول که توانایی جداکردن کلر آزاد، سم های کشاورزی، تری هالومتان ها، طعم، رنگ و بوی نا خوشایند را ازآب دارا می باشد.

مرحله سوم دستگاه تصفیه آب : فیلتر کربن بلاک فرایند مشابه کربن گرانول دارد و علاوه برآن نیز همه ی ذرات بزرگتر از ۰٫۰۰۵  میلیمتر را حذف می نماید.

مرحله چهارم تصفیه آب نیمه صنعتی : فیلتر RO ممبران وظیفه دارد میکروب ها، قارچ، کیست، انگل، نیترات، ویروس ها، مواد سمی، دستگاه تصفیه آب را حذف نموده و سختی آب را با ظرفیت حذف ذرات ۰۰۰۱/۰ میکرونی به طور محسوس کاهش می دهد.

مرحله پنجم دستگاه نیمه صنعتی، فیلتر کربن نهایی : این فیلتر هر گونه طعم و بوی احتمالی که از نگه داری آب در مخزن دستگاه ایجاد می شود را از بین خواهد برد.

فیلتر دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

تولید آب تصفیه شده با استاندارد دارای اعتبار بین المللی ( NSF ) به گنجایش ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ لیتر در ۲۴ ساعت از ویژگی های آن است.

نصب دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی آسان می باشد و در مکان های گوناگون مانند  رستوران ها ادارات و سازمان های دولتی قابل نصب است و دسترسی سهل و بیشتر به آب تصفیه شده را ایجاد می نماید.

عدم رسوب در کتری، چای و قهوه ساز، سماور و اتوی بخار از ویژگیهای آب تصفیه شده توسط این دستگاه می باشد.

نکته مثبت دیگر آن تبدیل آبهای لب شور به آب شیرین و دلپذیر به وسیله غشاهای اسمز معکوس می باشد.

مواد معدنی و کانی های مورد نیاز بدن، پس از تصفیه کامل آب آشامیدنی به آن اضافه می گردد.

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی میتواند 50 لیتر آب را در ساعت تصفیه نماید.

کمترین دما : ۵ درجه سانتیگراد

بیشترین دما : ۵۰ درجه سانتیگراد

زمان عوض کردن فیلتر دستگاه نیمه صنعتی تصفیه آب

توصیه می شود که فیلتر های سه مرحله نخست دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی  ( الیافی ۵ میکرون، الیافی ۱ میکرون، کربن فعال ) هر شش ماه به شش ماه عوض بشود. اگر آب ورودی بیش تر از حد آلوده بود ، سفارش می شود با تغییر رنگ فیلتر های الیافی و یا افت فشار آب خروجی، فیلتر های سه مرحله نخست عوض شوند.

فیلتر اصلی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی  ( RO Membrane ) در صورت عوض شدن به هنگام فیلتر های سه مرحله اول، بعضا تا ۲ سال طول  عمر دارند و فیلتر مرحله پنجم ( کربن نهایی ) بایستی سالی یکبار عوض شود.

تهیه محصول از فروشگاه ایرانیان

این محصول هم اکنون در فروشگاه ایرانیان موجود می باشد. (>>مشاهده محصول<<) همچنین می توانید از طریق تماس با ما نسبت به سفارش محصول اقدام نمایید. همکاران ما در بخش فروش در کمتر از ۲۴ ساعت درخواست شما را پیگیری خواهند نمود و راهنمایی های لازم جهت خرید و نصب و راه اندازی محصول را می نمایند.

تماس با خط ثابت مشاوره فروش ایرانیان

تماس با همراه مشاوره فروش ایرانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.