دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 400 گالن سافت واتر

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 400 گالن سافت واتر، یکی از تولیدات مرغوب شرکت بسیار خوشنام تایوانی SOFT WATER می باشد. این دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی RO دارای 4 عدد ممبران 100 گالنی FILMTEC بوده و ظرفیت تصفیه اسمی برابر 1600 لیتر آب در روز از ویژگی های ممتاز آن است.

این دستگاه از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب بهره می گیرد. اسمز معکوس(RO)، یک مکانیزم تصفیه آب با قابلیت و توان بسیار بالا برای حذف کلیه آلودگی های موجود در آب است.

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی SOFT WATER در مکان هایی کاربرد دارد که نیاز به حجم بسیار بالایی از آب تصفیه شده برای مصرف روزانه دارند. چنین مکانی می تواند یک رستوران یا کارخانه ی صنعتی، مدرسه، ساختمانی بزرگ که دارای چند واحد مسکونی می باشد، آبدارخانه، اداره، شرکت و آزمایشگاه باشد. در نتیجه دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی سافت واتر، برای مصارف خانگی، ادارات، بانک ها، موسسات و به طور خلاصه در هر جا که مراجعان زیادی در طول روز دارد، کاربرد دارد.

از لحاظ مراحل تصفیه و مبنای کار، دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی با دستگاه های تصفیه آب خانگی چندان تفاوتی ندارند. دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 400 گالنی سافت واتر با دستگاه های تصفیه آب خانگی دو تفاوت عمده دارد: اولا در آن از فیلترهای با ابعاد بزرگتر و ظرفیت بالاتر استفاده شده است و ثانیا اینکه دارای 4 عدد فیلتر ممبران 100 گالنی می باشد که حجم تصفیه آب را در مقیاس نانو افزایش می دهند.

نکات مثبت دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی سافت واتر

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس نیمه صنعتی سافت واتر دارای این موارد مثبت می باشد:

1- اندازه و ابعاد مناسب: دیزاین این دستگاه به گونه ای است که به نسبت عملکرد مناسبش، فضای کمی را به خود اختصاص می دهد.

2- ظرفیت تصفیه بالا: دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی سافت واتر می تواند در هر 24 ساعت 1600 لیتر آب را تصفیه نماید.

3- استهلاک پایین: کلیه قطعات به کار رفته در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی سافت واتر دارای کیفیت بالاست در نتیجه همه قطعات و به خصوص فیلترها عمر مفید بالایی دارند و نیاز به تعویض کردن های پی در پی نمی باشد.

4- قیمت مناسب: دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی SOFT WATER نسبت به عملکرد و نکات مثبتی که دارد در مقایسه با محصولات نظیر موجود در بازار قیمت مناسبی دارد.

5- پیشگیری از بیماری های گوناگون: این دستگاه از فیلترهای پیش تصفیه با کیفیت و چهار عدد ممبران فیلمتک اصل آمریکا بهره می برد و با حذف آلاینده های مختلف و کلیه میکروب ها، ویروس ها، قارچ ها، فلزات مضر، زنگ لوله ها از آب، از بروز بیماری هایی مانند فشار خون بالا، بیماری های کبدی، گوارشی، پوستی، سنگ کلیه و سنگ صفرا پیشگیری خواهد کرد.

تهیه محصول از فروشگاه ایرانیان

این محصول هم اکنون در فروشگاه ایرانیان موجود می باشد. (>>مشاهده محصول<<) همچنین می توانید از طریق تماس با ما نسبت به سفارش محصول اقدام نمایید. همکاران ما در بخش فروش در کمتر از ۲۴ ساعت درخواست شما را پیگیری خواهند نمود و راهنمایی های لازم جهت خرید و نصب و راه اندازی محصول را می نمایند.

تماس با خط ثابت مشاوره فروش ایرانیان

تماس با همراه مشاوره فروش ایرانیان

One thought on “دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 400 گالن سافت واتر

  • می 7, 2020 در t 10:13 ب.ظ
    Permalink

    سلام، مقاله خوبی بود و باعث افزایش آگاهی می شود.

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.