دستگاه تصفیه آب سافت واتر (SOFT WATER)

دستگاه تصفیه آب SOFT WATER

دستگاه تصفیه آب سافت واتر از معروفترین برندهای تصفیه آب خانگی است، زیرا از قدیمی ‌ترین برند هایی است که در کشور ما از ابتدا مورد استفاده قرار گرفته است.

اگر در مورد دستگاه های تصفیه آب اطلاعاتی داشته باشید، به طور حتم نام سافت واتر را در بین برندهای معتبر مشاهده نموده اید.

SOFT WATER یک کمپانی تولید کننده تصفیه آب آمریکایی بود که محصولات آن وارد کشور ما نیز می شد. انواع قدیمی این برند که ممکن است در منزل برخی افراد هنوز موجود باشد ساخت کشور آمریکا بوده و بسیار کیفیت بالایی دارد.

اما سال‌های زیادی می‌ گذرد که دیگر دستگاه تصفیه آب Soft water ساخت کشور آمریکا وارد کشورمان نمی شود و به طور کلی دستگاه تصفیه آب ساخت آمریکا در کشور ما وجود ندارد.

در حال حاضر سه نوع تصفیه آب سافت واتر موجود می باشد: تصفیه آب های برند سافت واتر ساخت کشور تایوان، مونتاژ ایران و ساخت چین

دستگاه تصفیه آب Soft Water تایوانی

دستگاه تصفیه آب سافت واتر تایوانی یعنی دستگاه تصفیه آبی که تمامی قطعات و همچنین مونتاژ آن در کشور تایوان انجام شده باشد. این دستگاه در میان کالاهای نظیر تقریبا کمیاب است. بهترین نوع دستگاه تصفیه آب سافت واتر همین نوع تایوانی آن است.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر مونتاژ شده در ایران

این نوع دستگاه تصفیه آب در کشور ما بسیار زیاد توزیع شده است. البته این دستگاه تصفیه آب مونتاژ ایران انواع مختلفی دارد که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم:

۱ – مونتاژ شده با قطعات تایوانی
۲ – مونتاژ شده با قطعات اصلی تایوانی، قطعات ایرانی و چینی
۳ – مونتاژ شده با قطعات چینی و تایوانی
۴ – مونتاژ شده با قطعات چینی

نوع ۱ مانند مدل سافت واتر تایوانی کمیاب است به دلیل اینکه هزینه مونتاژ در کشور تایوان بسیار پایین است و در نتیجه اختلاف قیمت این دو (مونتاژ ایران و مونتاژ تایوان) بسیار کم خواهد بود و به جز هزینه دستمزد کارگر و مقدار کمی اختلاف تعرفه ‌گمرکی اختلاف دیگری با مونتاژ تایوان ندارد.

نوع ۲ رایج ترین نوع سافت واتر توزیع شده در کشور می باشد. زیرا کیفیت بالایی دارد و بسیار پرفروش بوده است. روی کارتن برخی از این دستگاه های مونتاژ شده “محصول ایران” ثبت شده است.

نوع ۳ هم مشابه نوع ۲ می باشد و کیفیت آن به این بستگی دارد که از چه قطعاتی استفاده شده باشد و می تواند دارای کیفیت مناسبی نیز باشد.

نوع ۴ دارای کیفیت بسیار پایینی می باشد، زیرا برای کاهش قیمت تمام شده از انواعی از قطعات چینی استفاده می‌ شود که کمترین کیفیت را دارند.

دستگاه تصفیه آب سافت واتر چینی

این تصفیه آب بسیار کمیاب است. اما دلیل آن قیمت تمام شده بالا نیست؛ بلکه به این دلیل است که توانایی رقابت با دستگاه تصفیه آب مونتاژ شده با قطعات تایوانی و ایرانی را هم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ کیفیت ندارد.

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی سافت واتر

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی ۴۰۰ گالن سافت واتر یکی دیگر از محصولات با کیفیت این کمپانی معروف تایوانی است.

دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی از لحاظ عملکرد تفاوت زیادی با دستگاه تصفیه آب خانگی ندارند. تفاوت اصلی در میزان حجم آب تصفیه شده روزانه آنهاست. با توجه به اینکه این تصفیه آب دارای ۴ عدد ممبران ۱۰۰ گالنی FILMTEC می باشد، ظرفیت تصفیه آب اسمی آن در حدود ۱۶۰۰ لیتر در روز می باشد.

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی ۴۰۰ گالن سافت واتر، با از بین بردن انگل ها، ویروس ها، ذرات ریز و عوامل بیماری زا دارای عملکرد مناسبی می باشد و موفق به کسب تاییدیه های بهداشتی از جمله NSF، WATERQUALITY، CE گردیده است.

خصوصیات دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی سافت واتر

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی ۴۰۰ گالن سافت واتر دارای دو پمپ تصفیه آب نیمه صنعتی با قدرت بالا و صدای بسیار کم است که در ماکزیمم بهره وری از دستگاه و سختی بالای آب ، بدون هیچ ایرادی به فرایند تصفیه آب با توان بالا ادامه می دهد.

پمپ های دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی سافت واتر از نظر کارکرد و نمای ظاهری تفاوت هایی با نمونه خانگی دارند.

پمپ های استفاده شده در دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی دارای ماکزیمم توان 150 psi بوده و همچنین طول آنها در حدود ۳ تا ۴ سانتیمتر بزرگ تر از پمپ های تصفیه آب خانگی می باشد.

این دستگاه تصفیه آب دارای یک پایه نگهدارنده ایستاده بوده و به راحتی در هر محلی می تواند نصب شود.

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی مخزن تصفیه آب ندارد و در صورت نیاز مخزن تصفیه آب مناسب آن را باید تهیه نمود.

نحوه عملکرد دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی Soft Water

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی سافت واتر ۴۰۰ گالن توانایی تولید آب تصفیه شده ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ لیتر در ۲۴ ساعت را دارد. نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی بسیار آسان است و در مکان های گوناگون از قبیل رستوران ها، ادارات، سازمان‌ های دولتی و جاهای دیگر به راحتی نصب می شود.

این دستگاه به کمک غشاهای اسمز معکوس، شوری و سختی آب را گرفته و آن را به آب شیرین و دلپذیر تبدیل می کند. همچنین پس از تسویه کامل آب آشامیدنی، املاح مورد نیاز بدن را به آن اضافه می نماید. این دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در هر ساعت ۵۰ لیتر آب تصفیه تولید می نماید.

این دستگاه دارای قابلیت ارتقا و نصب مراحل uv و مینرال می باشد. (این مرحله قابل سفارش است)

همچنین این دستگاه دارای شاسی فلزی با قابلیت حمل و نصب آسان است و دارای کمترین دمای ۵ درجه سانتیگراد و بیشترین دمای ۵۰ درجه سانتی گراد می باشد.

تهیه محصول از فروشگاه ایرانیان

این محصول هم اکنون در فروشگاه ایرانیان موجود می باشد. (>>مشاهده محصول<<) همچنین می توانید از طریق تماس با ما نسبت به سفارش محصول اقدام نمایید. همکاران ما در بخش فروش در کمتر از ۲۴ ساعت درخواست شما را پیگیری خواهند نمود و راهنمایی های لازم جهت خرید و نصب و راه اندازی محصول را می نمایند.

تماس با خط ثابت مشاوره فروش ایرانیان

تماس با همراه مشاوره فروش ایرانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.